2008年12月25日

Merry Christmas!

Have a Wonderful Christmas to ALL:)
日本はもう25日も過ぎてしまいましたが(汗)...
メリークリスマス★

*
Here are my Christmas theme cards made for "Art Market" on 13th December.
I had a very exciting & fun time at the event!
I met so many talented people and I was also deeply impressed by their amazing artworks!
You can feel the atmosphere of this event...HERE:)

ご報告が遅れてしまいましたが12/13に開催されました
RBRさん主催の手作りART MARKET、とても素晴らしいイベントでした。
アイデア溢れる、心のこもった美しい作品の数々に大変感銘&刺激を受けました☆
主催のRBRの皆様、出展者の皆様、大変御世話になりまして有り難うございました!
またご来場下さいました皆様、本当に有り難うございました:)

以下はArt Marketに出品したクリスマスカードです。
Stamps: Elfy Priscilla, jingle all the way(Odd Bird Planet)
*

Stamps: Fishmas Tree, Merry & Bright(jj mix)(OBP)
*

Stamps: Fishmas Tree, Merry Christmas(OBP)
*

These are christmas ornaments.
::front::
Stamps: Elfy Priscilla, Tall Christmas Cactus(OBP)

::Back::
Stamps: mouse reindeer, Merry Christmas Flourish,
Fairy Chicklet right, Short Christmas Cactus(OBP)
*
Thanks for dropping by:)


2 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

wow~~
Rina, you're so great!!
I think they must also deeply impressed by Rian's cards!

You must have a very very happy Christmas.

Kim さんのコメント...

Isn't that fish hysterical!? Love your cards, especially the ornaments - lovely!